.:::. Hameti دنیای .:::.

دنیای متفاوت، دنیای گیم و گیک ها، دنیایی خوشمره

.:::. Hameti دنیای .:::.

دنیای متفاوت، دنیای گیم و گیک ها، دنیایی خوشمره

طبقه بندی موضوعی

موزه عکس: بازی "آخرین ما" یا همون "The last of Us"

Hamet | شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۱۶ ق.ظ

کمتر گیمری فک کنم وجود داشته باشه که آخرین ساخته تیم بزرگ "ناتی داگ" یعنی بازی "آخرین ما" رو نشنیده باشه. یه بازی فوق العاده ی  نسل هفتمی که می تونه با بازی های نسل هشتمی هم رقابت کنه. یه بازی که هیچی کم نداره. داستانی آخر زمانی که به صورت خیلی خیلی خیلی عالی روایت شد اونقدر قدرت داستان و روایت داستان عالی بود که من به زور پلی استیشن رو خاموش میکردم :|. حالا نمیگم که 3 جا اشکم داشت در میومد، فرض کنید تو داستان فرو رفتی و تو حس باشی و یهو یه اتفاقی بیفته همون موقع هم موزیک شاهکار گستاوو پخش بشه خب معلومه دیگه روانی میشه آدم.

اونایی که هنوز این شاهکار رو تجربه نکردن پیشنهاد میکنم حتما بازی کنید و عمر گیمری خودتون رو ناقص نکنید D: .خلاصه سرتون رو درد نیارم یه سری پوستر ازش واستون آماده کردم.

واسه دانلود عکسها روشون کلیک کنید بقیه کاراش حله.

به ادامه مطلب خوش اومدید...


Tlou3




1- هر دو بازیگر اصلی بازی که نقش "الی" و "جوئل" رو بازی کردن (خانم"Ashley Johnson" و آقای"Troy Baker")

Tlou6



2- تصویر الی (ته تنهایی و خستگی رو میشه تو صورتش حس کرد)

Tlou4



3- رابطه این 2 نفر عجیب بود :| اولش سایه هم رو با تیر میزدن، آخرش حس پدر دختری :|

Tlou2



4- پوسترش جالبه (یه جورایی همه کاراکترها رو قرار داده)

Tlou11



5- اصن خفن این 2تا رو دوسشون دارم. (این عکس واسه چاپ رو تابلو خیلی عالیه)

Tlou9



6- بانو تِس "Tess" (خودم شاید این رو هم چاپ کنم)

Tlou7



7- اینم یکی از لوکشنهای فصل بهار (این رو حتما چاپ کنید بزنید به دیوار :|)



8- بدون شرح

Tlou13



9- این یکی ار بهترین پوسترایی بود که دیدم

Tlou12



10- اینم از آخریش این کارم دوست دارم


خب اینم از اولین بخش موزه عکسمون که با "آخرین ما" شروع شد. ایشالا  که خوشتون میاد و چندتا از این عکسها رو چاپ میکنید.

نظرات  (۲)

Bazish Shabi The Walking Dead Ba Im Legende,Hala Az Ina Begzarim On Ghesmat Ke Gofti Ashket Dar Omad Kheili Tahsin Bar Azgiz Bod :l
پاسخ:
آره از فیلم I am legend هم الگو برداری کرده بودند!
man divaneye in baziyam.divaaaaaane.vali ta hala natunestam bazish konam... :-)
پاسخ:
ایشالا به وقتش بازیش میکنی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی