.:::. Hameti دنیای .:::.

دنیای متفاوت، دنیای گیم و گیک ها، دنیایی خوشمره

.:::. Hameti دنیای .:::.

دنیای متفاوت، دنیای گیم و گیک ها، دنیایی خوشمره

طبقه بندی موضوعی

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

به چه شکل یک رزومه عالی برای بازی سازی آماده کنیم؟

Hamet | يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۸ ب.ظ

هدف از یک رزومه این هست که شما رو در مقابل صدها متقاضی دیگر برای کار پیروز کنه، بنابراین شما میتونید به مرحله مصاحبه برسید و در نهایت یک شغل در صنعت بازیهای ویدیویی بدست بیارید.

یک رزومه خوب نوشتن رو هیچوقت دست کم نگیرید. این شانس شماست برای ایجاد اولین احساس خوب در قلب کارفرمایان. به نظرتون پتانسیل اونها رو منفجر نمی کنه؟


  • Hamet

یک بازی بسازیم (به صورت رایگان در XNA)

Hamet | يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۴۲ ق.ظ

چطوری یک بازی بسازیم (به صورت رایگان در XNA)

آیا شما میخواید یاد بگیرید که چطوری اولین بازی خودتون رو برای کامپیوتر بسازید؟ مطمئن نیستی که از کجا شروع کنی؟ این آموزش مرحله به مرحله به شما نشون میده که چطور میتونید بازی خودتون رو با XNA بسازید. افراد زیادی از من درخواست کردن که بهترین راه برای یاد گرفتن توسعه بازی چیه؟ این آموزشی که در ادامه قرار دادم،یک شروع خوب برای ساخت چند بازی اولتون برای PC و کنسول Xbox 360 به شما میده. من نرم افزارهایی که شما نیاز دارید، یک لیست از آموزش هم C# و هم XNA و لینکهای مفید دیگه رو واستون قرار میدم.

  • Hamet

ایجاد یک تیم توسعه دهنده بازی مستقل قدرتمند

Hamet | شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۳ ب.ظ

بذارید با یک سوال این بخش رو شروع کنیم. آیا شما می خواید یه تیم بازی سازی مستقل ایجاد کنید؟ باید بگم که شما به تیمی نیاز پیدا خواهید کرد که تمام بخشهای توسعه یک بازی رو پوشش بده. اونها شامل برنامه نویسی، هنر، طراحی، صداگذاری، مدیریت پروژه و بخش تجاری سازی بازی هستن. اینو یادتون باشه که شما نیاز دارید افرادی رو گلچین و انتخاب کنید که بتونن برای ماهها و یا حتی چند سال با هم دیگه کار کنن. در ادامه من نکاتی رو گذاشتم که شانس موفقیت شما رو زیاد می کنه.

در ادامه مطلب ما رو همراهی کنید.

 

  • Hamet

چرا مردم بازی می کنند؟

Hamet | شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۵ ق.ظ

با سلام و درود خدمت همه شما دوستان عزیز. باید یک عذرخواهی کنم واسه دیرکرد ارایه مقاله، امیدوارم که من رو ببخشید.

تا به حال دقت کردید که انگیزه هر کسی برای انجام بازی چیه؟ مثلا چرا یک نفر عاشق بازیهای مسابقه ایه و یا یک نفر دوست دارد همیشه بازیهای فکری انجام بده؟!

Hameti یه بار دیگه دست به نوشتن یک مقاله ای متفاوت در زمینه گیم زده. توی این مقاله ما سعی کردیم به شکلی رون و ساده دانش خودمون و تجربیات بزرگان این صنعت رو در اختیار شما قرار بدیم. با خوندن این مقاله شما به جواب سوالهایی میرسید که تا به حال به اونها دقت نکردید.

همراهیمون کنید!!!

  • Hamet

دهکده خلاقیت: دفتر رویا داشته باشید

Hamet | شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۸ ق.ظ

سلام و درود به همه دوستان عزیز. امیدوارم که حالتون خوب باشه و این که این روزهای تابستون رو فقط درگیر گیم باشید. امروز هم اومدیم که شما رو دوباره از دنیای بازی کردن دور کنیم و با هم در کوچه پس کوچه های این دنیای شگفت انگیز قدمی بزنیم و هم صحبت بشیم. ما امروز نیز با بخش جدید سری مقاله های "دهکده خلاقیت" به پیش شما اومدیم.

با ما همراه باشید.


  • Hamet

اصطلاحات صنعت بازی سازی - اپیزود دوم

Hamet | چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۱ ب.ظ

خب با قسمت دوم این مقاله در خدمت شما هستیم. باز هم برای دیر کرد این قسمت از مقاله یک عذر خواهی به شما بده کار هستم. و بدون هیچ حرف اضافه ای شما را آزاد می گذارم.

ما بعد ار خواندن این مقاله می توانیم اصطلاحات رایج در صنعت گیم را به راحتی متوجه شویم.

و حتی برای کسانی که قصد وارد شدن به این صنعت نو پا و جذاب را دارند ولی اطلاعات خاصی ندارند می تواند بسیار کارآمد باشد و خیلی چیزها را برای آنها روشن کند و شاید باعث تغییر دید برخی افراد شود. نمیدانم شاید خیلی اتفاقات بیافتد. هدف ما برای تنطیم این مقاله فقط آشنایی با صنعت گیم و قرار گرفتن در مسیر درست می باشد.

 

  • Hamet